ביטול עסקה, שינוי עסקה והחלפות:

  • החזרת מוצרים וביטול הרכישה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ”ח – 1968, ו/או בכפוף למדיניות מפעילת האתר, כפי שתקבע מעת לעת.
  • מובהר בזאת כי כל השלמה ו/או החלפה ו/או החזרת מוצר כאמור בסעיפים אלו, תחייב את המזמין בדמי משלוח כאמור בפרק דמי המשלוח.
  • החלפת מוצר תתאפשר רק בהגעת הלקוח לסטודיו. במידה ואין אפשרות להגיע לסטודיו אופציה היחידה הינה ביטול העסקה.
  • ביטול עסקה יתבצע באמצעות פנייה לווצאפ – 0505455424.
  • ניתן לבצע שינוי הזמנה כל עוד טרם יצאה למשלוח בתיאום מול מפעילת האתר. לאחר מכן לא ניתן יהיה לשנות הזמנה.
  • במקרה של ביטול הזמנה שטרם יצא למשלוח מפעילת האתר תזכה את הלקוח בסכום המלא כולל המשלוח.
  • בכל מקרה ביטול עסקה יתאפשר במידה ומחיר המוצר עולה על 50 ₪ ובכפוף לתנאים הבאים.
  • ביטול עסקה מוצרים פסידים – צמחים: המוצרים הנמכרים באתר הינם מוצרים פסידים, כלומר כאלו שלא ניתנים לשימוש חוזר, עפ”י החוק לא ניתן לבטל עסקה שכזאת, אך מבלי לגרוע מן האמור מפעילת האתר מאפשרת ביטול עסקה וקבלת החזר כספי על מוצרים מהאתר שלא בעקבות פגם ו/או אי התאמה אשר מקורם במפעילת האתר, עד 4 ימי עסקים ממועד האספקה כאשר מדובר במוצר/ים שנרכש/ו במחיר מלא, על מנת לבצע החזרת מוצר או החלפתו על המוצר/ים מוחזר/ים להיות באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש.
  • ביטול עסקה מוצרים רגילים: ביטול עסקה וקבלת החזר כספי על מוצרים שהם לא צמחים, כגון אגרטלים ועוד, שלא בעקבות פגם ו/או אי התאמה אשר מקורם במפעילת האתר, ניתן לקבל עד 14 ימים (שימו לב: לא ימי עסקים) מיום אספקתו/ם או מיום קבלת מסמך העסקה, לפי המאוחר מבניהם,  כאשר מדובר במוצר/ים שנרכש/ו במחיר מלא, על מנת לבצע החזרת מוצר או החלפתו על המוצר/ים מוחזר/ים להיות באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש.
  • ניתן להחזיר את המוצרים לסטודיו בחדרה באופן עצמאי בתיאום מראש ולאחר שמפעילת האתר תבדוק שהמוצר תקין תזכה את הלקוח בניכוי דמי המשלוח.
  • אם אין אפשרות להגיע באופן עצמאי ניתן לשלם למפעילת האתר דמי משלוח זהים לאלו ששולמו וחברת המשלוחים תגיע לאסוף את המשלוח מהלקוח. במקרה זה מסך ינוכו מההחזר הכספי דמי המשלוח הראשוני וגם את דמי המשלוח שיאסוף את המוצרים.
  • ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר אך ורק בכרטיס האשראי איתו בוצעה ההזמנה באתר ובאופן בו בוצעה (כלומר, עסקה שבוצעה בתשלומים- תזוכה במספר תשלומים בהתאמה, ועסקה שבוצעה בתשלום אחד בודד- תזוכה בתשלום אחד בודד בהתאמה).
  • במקרה של ביטול עסקה שלא בעקבות פגם או אי התאמה שמקורה במפעילת האתר, לעיל מפעילת האתר תהיה רשאית לגבות מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה , או 100 ש”ח, לפי הסכום הנמוך מבניהם.
  • במקרה של פגם במוצר ו/או אי התאמה אשר מקורם במפעילת האתר, המשתמש יודע למפעילת האתר על הפגם ו/או אי ההתאמה בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ – 48 שעות לאחר אספקתו, מפעילת האתר תבדוק את הנושא ובמידה ויוחלט כי אכן המוצר פגום ומקור הפגם הינו במפעילת האתר, תספק למשתמש מוצר חדש תקין.
  • בכל מקרה ביטול עסקה ו/או החלפת מוצר ו/או החזרת מוצר יתאפשרו עפ”י המועדים המוזכרים לעיל ( 4 ימים – צמחים, כל היתר – 14 יום) , החזרת המוצר והחלפה מעבר למועדים אלו  לא יתאפשרו, , במקרה של פגם ו/או אי התאמה אשר מקורם במפעילת האתר דמי המשלוח בשנית יחולו על מפעילת האתר.
  • בטענה של פגם או אי התאמה במוצר, למפעילת האתר יהיה את השיקול דעת הבלעדי לקביעה האם מדובר בפגם ו/או באי התאמה אשר מקורו במפעילת האתר..
  • מפעילת האתר רשאית להפסיק את מכירת המוצרים באופן מוחלט או זמני, או להגבילם, בין היתר בכל מקרה בו המשתמש לא שילם במועד תשלום שהוא חב בו או אם ראתה מפעילת האתר כי קיים חשש סביר שהרוכש לא יעמוד בתשלומים בעד המוצרים ו\או במקרה בו המשתמש הפר את תנאי ההתקשרות עמה לרבות הוראות תקנון זה.