fbpx

עיצוב הבית בעזרת צמחי פמפס – איך תעשו את זה נכון?

שילוב פמפסים בחלל הבית משרה אווירה מרגיעה וטבעית, ומאפשר להכניס קצת את החוץ פנימה אל תוך הבית. השאלה היא, איך עושים את זה נכון?

פנינו לשרה עקנין מעצבת פנים, מעצבת פנים שאנחנו מאוד אוהבים לעבוד איתה, והיא הסבירה לנו איך היא משלבת את צמחי הפמפס בתהליכי עיצוב:
“כמעט בכל פרויקט שלי אני בוחרת לשלב צמחיה כרקע מושלם והרמוני בחלל. יש לקוחות שעייפים מלנסות לגדל בעצמם צמחייה אמיתית, כזו שדורשת השקיה, אור וכדומה. הפתרון המושלם שלי הוא הפמפסים!!! זה תמיד נראה טוב, מלא בשיק וסטייל, ומתחבר לכל סגנון עיצובי שאני עושה. הפמפסים יכולים להשתלב בכל חלק בבית, בסלון על מזנון טלוויזיה ,או על השולחן קפה המסורתי, במבואת כניסה לבית, מונח על מדף או קונסולה, על שולחן כתיבה או בפינה משעממת במשרד. מקום נוסף שאני מאוד אוהבת לשלב בו פמפסים הוא חדר השינה, באזור השידה לצד המיטה. וכדי לשדרג את הפמפס עוד קצת ,אני תמיד בוחרת וואזה מגניבה שתוסיף עוד אופי וצבע…”

אוקי, אז איך מעצבים את הבית עם צמחי פמפס?

כדי שיהיה לכם קל ונוח, ריכזנו עבורכם כאן רעיונות לעיצוב ושילוב הצמח היפהפה הזה בבית, כך שתוכלו ליישם באופן עצמאי. לא לדאוג, הוספנו דוגמאות מצולמות כדי שהכל יהיה ברור.

שילוב צמחי פמפס בעיצוב הבית

צמחי הפמפס משתלבים נהדר במרחבי הבית, ומוסיפים המון סטייל לנראות. היתרון שלהם הוא, שהם מתאימים לכל סגנון עיצובי, ותוכלו למצוא אותם בצורות שונות, בחללים קטנים וגדולים. בדוגמאות המצורפות תוכלו לראות את צמחי הפמפס משתלבים בצורה הרמונית בחדרים ובפינות שונות בבית, ומתאימים לכל סגנונות העיצוב – קלאסי ויוקרתי, לצד צעיר ומגניב, בוהו שיק, וגם אקלקטי שהרבה אנשים מאוד אוהבים.

פמפס בסלון

צמחי פמפס משדרגים בקלות כל סלון שהם מגיעים אליו, ומקפיצים את האווירה עם אפקט “וואו” מרשים.
לנוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה, שלבו גבעולי פמפס ארוכים וגדולים בוואזה גבוהה, על הרצפה, בפינות השונות של הסלון. אם אתם מעדיפים שהפמפס ישתלב בטבעיות בחלל, כאלמנט עיצובי נוסף בסלון, לכו על גבעולים בינוניים או קטנים, ושלבו אותם כזר בוואזה עגולה או צרה על שולחן הסלון.
הקפידו לבחור גווני פמפס שישתלבו בצורה נעימה לעין, עם גווני הריהוט והטקסטיל של הסלון שלכם.

פמפס בחדר שינה

מגוון צמחי הפמפס, מתאימים מאוד לאווירה הטבעית והנינוחה הקיימת בחדר השינה.
גם כאן, אפשר לשלב גבעולי פמפס ארוכים וגדולים בוואזה מרשימה או סלי קש רחבים, בפינת החדר, ולייצר מראה דרמתי ומלא נוכחות.  תוכלו גם לשלב פמפסים קטנים יותר, או גבעולי באני, בוואזות חמודות, על השידות שלצד המיטה, או על שידת האיפור ליד המראה, ולתת טאץ’ נוסף של רוך ויופי מרגיע.

פמפס במטבח

צמחי הפמפס יעניקו למטבח שלכם מראה מקורי, מרענן, ועליז, ויוסיפו ניחוח של טבע אל החלל שרוב האנשים נמצאים בו הכי הרבה זמן בבית. גם פקעות הכותנה מתאימות מאוד לשילוב באזור המטבח, בזכות המראה הגולמי והייחודי שלהן.
שלבו פמפסים קטנים וגבעולי באני, בוואזות שקופות, שייטמעו בצורה נעימה בחלל המטבח, שהוא בדרך כלל עמוס פריטים וגוונים, ושדרגו בקלות את הסטייל במטבח.

פמפס בחדר הרחצה

מי מאיתנו לא אוהב להיכנס בסוף היום לחדר הרחצה, ולהרגיש שהוא נמצא במלון בוטיק מעוצב?
פמפסים מסוג באני הם צמחים קלאסיים לשילוב בחדר הרחצה, המראה החמוד והקטיפתי שלהם מייצר תחושה של רוגע ונעימות ומתאים מאוד לשילוב באמבטיה. הם מגיעים בגוונים עדינים שמאוד מתחברים לסגנון העיצובי של חדרי רחצה, וניתן לשלב אותם גם בוואזות ממש קטנות בפינות זעירות ליד הכיור, על מעמדי עץ, או על מדפי המגבות, ולייצר תחושה של חדר מלא סטייל בבית מלון.

פמפס במשרד או בקליניקה

בין אם יש לכם משרד ייעוץ, קליניקה טיפולית, או מכון יופי, צמחי הפמפס ישדרגו משמעותית את העיצוב של החלל. תוכלו לשלב צמחי פמפס גדולים ומרשימים בתוך וואזות גדולות בכניסה, או לייצר זרים משולבים פמפסים קטנים וגבעולי באני בצבעים שונים ולהציב אותם בפינות, על שולחנות ומדפים, ובתוך וואזות מיוחדות.
צמחי הפמפס משרים אווירת רוגע ושלווה, ויגרמו לכם וללקוחות שלכם להרגיש נינוחים יותר בחדר.

יצירת אלמנטים מעוצבים בעזרת פמפסים – עשו זאת בעצמכם

צמחי הפמפס משתלבים בצורה מושלמת עם פריטים נוספים, ביצירת אלמנטים מעוצבים לפינות שונות בבית.
הנה כמה רעיונות ליצירת אלמנטים כאלה בעצמכם:
– הניחו את זר הפמפס שלכם בתוך צנצנות וינטג’, פחיות שימורים מעוצבות, או בבקבוקי יין ושתיה חריפה שאתם אוספים, וכך תוסיפו טאץ’ מגניב של רטרו לחלל.
– הניחו זר פמפס בצנצנת, בתוך מגש קש או חרסינה, לצד נרות בגבהים שונים, או פירות, וצרו בקלות אלמנט קישוט למרכז השולחן בסלון או בפינת האוכל.
– הכינו שלושה זרים מקוריים של פמפס, בשילובי גוונים וגבהים שונים של גבעולים, וקשרו אותם בסרטי בד. הכניסו את הזרים לוואזות שקופות זהות, והניחו בשורה על אותו מדף להוספת אפקט וואו מעוצב וחמוד, שיתאים לכל חדר או חלל.

לסיכום

מקווים שקיבלתם השראה, ואתם הולכים לשדרג את העיצוב בעזרת פמפסים גם אצלכם בבית.
כמו שראיתם כאן למעלה, יש אינספור אפשרויות סופר מדהימות לעיצוב בעזרת צמחי הפמפס, ואנחנו כאן בשביל לייעץ ולתת לכם את כל הפתרונות והאביזרים הנלווים, שיסגרו עבורכם את כל הקצוות.
הדבר היחיד שנשאר לעשות הוא, להיכנס לחנות שלנו, ולבחור את הפמפסים שאתם הכי אוהבים.
שיהיה בהצלחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להציע לך חווית גלישה טובה יותר. בגלישתך באתר זה אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.